>Studieplan

>

Vanochtend was het weer tijd voor een verhuizing: van Eindhoven terug naar Lommel. Sylvia moet morgen eerst nog werken en komt mij morgenmiddag dan achterna. M’n computer is ook weer retour Lommel, want het werk gaat gewoon door. Nu maar hopen dat ik de komende dagen (zondag moeten we weer terug naar Eindhoven) een hoop gedaan krijg, maar eerlijk gezegd heb ik er m’n twijfels over. Ik kan nou eenmaal niet doorwerken als ik continu afgeleid wordt en m’n PC telkens bezet is als ik terugkom van een bezoekje aan het toilet.

Ik ben onder andere ook bezig geweest met het maken van een begroting voor m’n studiekosten. Als alles gaat zoals het zou moeten gaan (ik weet het, dat zou vrij uniek zijn) ben ik de komende jaren druk bezig met studeren. Het plan voorziet in achtereenvolgens een cursus Juridisch Medewerker (6 maanden), een cursus Juridische Vaardigheden (3 maanden), een cursus Legal Assistant Advocatuur (18 maanden) en een opleiding HBO Rechten (drie jaar). Uitgaande van de huidige prijzen ben ik aan het eind van de rit zo’n € 10.000 lichter. De eerste cursus gaat me ongeveer € 1.000 kosten. Met wat geluk en goede wil zou ik een hoger tempo moeten kunnen aanhouden en daarmee die eerste twee cursussen binnen een jaar voltooien.

Na de gedane arbeid (toegegeven, niet zoveel als ik zou willen) ben ik eindelijk weer eens verder gegaan met de bouw van de website voor vanbaardwijk.com. Die komt er in twee talen, alle basispagina’s daarvoor zijn nu klaar. Korte toelichting: een basispagina is een pagina waarop alle afbeeldingen, links en dergelijke al gemaakt zijn, alleen de hoofdtekst moet nog toegevoegd worden.

Geplaatst op 3 juni 2010, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Plaats een reactie